Bors acru de casa

De multi ani cumpar bors acru din comert, si tot tanjeam dupa borsul umplut in casa, asa cum il facea acasa bunica.  Acum fiind la tzara m-am hotarat sa-l incerc, am studiat google-ul, mi-am amintit de ce mai facea bunica si m-am apucat de treaba.

Avantajul la aceasta reteta de bors acru este ca puteti s-o luati de la zero, fara husti(un fel de baza pentru bors acru). Intr-o prima etapa se prepara hustile apoi se umple borsul efectiv.

Urmati pasii si sfaturile, va garantez un bors acru perfect, eu am zis ca nu mai cumpar de acum incolo, la cat de simplu se face, si cat de sanatos este.

Ingrediente

Tarate de grau
500 g
cam 3 farfurii adanci, pline cu tarate
Paine
100 g
o felie de paine alba sau de secara
Faina de malai
3 linguri
Frunze de visin
1 buc
1 creanga mica
Leustean verde
2 buc
2 fire
Apa
5 l
apa sa fie fierbinte, dar nu clocotita

Pasi de urmat

1

Prima etapa este sa preparam Hustile, daca aveti deja huste treceti peste acesti pasi.

Aici un vas cam de 2 litri, 1 farfurie de tarate(cam 250g) si o felie de paine alba.

2

Am pus taratele in vas, am adaugat painea faramitata.

3

Si turnati apa rece peste compozitie - suficient ca sa-o umezeasca si sa fie mai groasa la consistenta.

4

Se niveleaza bine, aveti grija sa mai fie loc in vasul cu husti, pentru ca va fermenta si se umfla.

5

I-am pus capac si am lasat asa la temperatura camerei 2 zile, sa fermenteze bine.

6

Si in 2 zile sunt gata hustile, taratele au fermentat, putem sa ne apucam de umplut borsul.

7

Etapa a 2-a - este efectiv prepararea borsului.

Deci trebuie sa avem hustile si cam 2 farfurii de tarate - in general se pune 1 volum de huste la 2 volume de tarate. Mai trebuie malai si frunze de visin, eventual si leustean.

8

Borsul in general se prepara in vase de sticla sau lut. Bunica intotdeauna il facea in cratite emailate - asa cum am facut si eu acum.

In cratita am pus hustile, taratele si faina de malai.

9

Turnati 4-5 litri de apa fierbinte bine, amestecati, adaugati frunzele de visin si leusteanul.

10

Se acopera cu capac si se lasa cam 1 zi, amestecand macar de 1-2 ori.

11

La mine s-a inacrit cam in 15 ore, il lasati atat la cat va place sa fie de acru - gustand periodic din el.

12

Am trecut borsul limpezit printr-o panza de bumbac mai densa si l-am turnat in sticle/borcane, pe care le-am inchis cu capace si am pus la frigider.

Asa se poate pastra 1-2 saptamani minim, pana incepe sa-si schimbe culoarea.

13

Taratele care raman dupa scurgerea borsului se numesc la fel Huste - o parte din ele puteti pastra la frigider in borcan, cam 2 luni - si le folositi cand umpleti urmatorul bors. De obicei se imprumuta pe la gospodine, cele care deja un bors umplut dau huste la altii.

Un borcan de 700ml de huste va ajunge pentru a face cantitatea de bors de mai sus.

14

Fiindca prima tura de bors cu hustele facute in casa, mi s-a parut la gust putin salcie am zis sa mai umplu o data bors.

Am pus 1 borcan de 700ml de huste, 2 borcane de tarate si am repetat procedura de mai sus. In plus am pus ca bunica o sfecla rosie cruda taiata rondele, pentru a face borsul roz la culoare.

15

Daca prima tura de bors a fost foarte buna, a 2-a mi-a iesit perfecta, perfecta.

Borsul mi s-a parut mai estetic asa roz, si gustul minunat, acru si aromat.

Sa stiti ca rozul acesta se decoloreaza in ciorba, si nu afecteaza culoarea mancarii.

16

Aici borsul simplu vs borsul roz - nici o diferenta la gust, decat la culoare.

17

Si un pont de la alte gospodine:

- daca puneti borsul in sticle de plastic, apoi folositi o cantitate de acolo si sticla ramane nu chiar plina...

18

 - apasati mijlocul sticlei pana iese aerul si borsul ajunge la gura

- infiletati repede capacul si puneti sticla inapoi la frigider, asa borsul nu se va oxida repede si se pastreaza mai mult timp.

19

Aici am pus hustele in borcane la frigider pentru alt bors si eventuale cereri de huste de la vecine/cunostinte sau cantitate de bors mai mare.

20

Si asa aveti un bors de casa perfect, poate pare complicat ca sunt multi pasi, dar nu este, doar am incercat sa detaliez reteta pentru rezultate sigure.

Borsul drege perfet orice ciorba si chiar baut asa simplu are multe proprietati benefice, fiind un remediu natural si o sursa a complexului de vitamine din grupa B.

Pofta Buna!

Cantitate: 3 l (6-7 portii)
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: mediu
Timp total de pregatire: 30 min
Publicata:
Nota: 5 (9 voturi)

S-ar putea sa-ti mai placa

Comentarii

Elizabeth
Elizabeth 07 aug 2012, 19:19

Buna Lena... reteta pt bors e binevenita pt mine,chiar la tanc...ca zic si eu ,zeama-zeama e numai cea cu bors acru''veritabil'',facut in casa..o sa incerc si eu sa gasesc tarite,ca din pacate sint peste hotare..as vrea numai sa stiu,e musai sa adaugi faina de malai? nustiu daca se gaseste pe aici...in orice caz,merci,abia astept sa ma apuc si eu de gospodarit!:)

lena
Elena (lena) 07 aug 2012, 20:24

Elizabeth, sigur gasesti tarate pe la magazinele naturiste si la orice piata de legume/fructe. Faina de malai este cea pt mamaliga/polenta - ajuta la o incarire mai buna. Daca nu gasesti, incearca si fara ea.

irinel
Irinel (irinel) 08 aug 2012, 10:02

Draga Lena, desi gatesc de mult timp orice fel de mancare mereu am cumparat borsul desi am vrut sa fac in casa dar nu am avut o reteta adevarata ( sau mi-a fost prea lene). Acum chiar am sa incerc si eu. Multumesc! 

Nota mea pentru reteta:
Tania Meghega
Tania (Tania Meghega) 05 oct 2012, 21:56

A fost prima data cand am facut borsul acru de casa. Am avut emotii cand am vazut ca hustile nu au fermintat asa de bine ca in poze, dar borsul a iesit foarte bun, adevarul ca nu s-a acrit ft tare dar are o aroma buna de visin. Am servit o canuta de bors cica e o sursa buna de probiotice. Ciorbita a iesit ft buna.

anyshoara
anyshoara 17 iul 2013, 15:21

salut, vreau si eu sa incerc borsul, dar nu prea vad  visini in Praga unde stau, cu ce sa il inlocuiesc? merci

 

lena
Elena (lena) 17 iul 2013, 16:57

Poti sa nu mai pui deloc, sau daca gasesti leustean.

Eliana
Eliana 10 aug 2013, 00:20

Salut, am incercat si eu sa fac borsul dupa reteta ta. Am pus in 2 borcane aceeasi compozitie. Unul dintre borcane mi s-a acrit, celalat nu, a inceput sa bolboroseasca si a dat pe afara peste noapte. In plus, nu are un miros placut. Care crezi ca este motivul? Sa fi pus prea multe husti?Sau prea putin malai?Sau apa prea fierbinte?

 

 

lena
Elena (lena) 10 aug 2013, 09:29

Apa prea fierbinte, am avut si eu asa o data.

Eliana
Eliana 11 aug 2013, 03:22

Multumesc Lena! Așa am bănuit. Am mai pus o data si mi-a ieșit super. Ești geniala:)

Soniar
Soniar 05 oct 2013, 20:15

Bors foarte acru. Mama spunea mereu sa amestec tarate cu faina de malai si APA RECE, mai intai, apoi cu huste ( detaliu care face diferenta, poate). Vezi pasul 8.

Apoi pasul 9 se continua cu apa foarte fierbinte.

Nota mea pentru reteta:
mihaela2013
mihaela2013 07 nov 2013, 13:37

Am incercat si eu reteta ta si nu mi sa acrit, ore de ce? Am aruncat toata compozitia pt ca mirosea urat si mai incerc odata. Mama zice ca: nu la toata lumea se acreste,dar nu stie sa-mi spuna de ce.......ha!ha!ha! Sper sa-mi iasa borsul de data asta ca sa pot demonstra ca ce spune mama este un mit......pup

mihaela2013
mihaela2013 07 nov 2013, 13:37

lena
Elena (lena) 07 nov 2013, 14:59

Toarna apa rece in compozitia de huste si tarate, si apa incalzit a foarte bine, aproape fiarta o torni. Acum fiind mai rece ai grija unde o tii, la frig nu se acreste.

mihaela2013
mihaela2013 07 nov 2013, 15:13

Am tinut pe pervaz, deasupra caloriferului (nu am deschis deloc geamul, a stat la temperatura camerei)....(am respectat reteta,am folosit si vase adecvate) o sa-i schimb si locul, mai incerc poate de data asta o sa-mi iasa, te tin la curent si oricum nu ma las.....voi incerca pana cand o sa-mi iasa..:)) :)) ms ca mi-ai raspuns asa repede...pup

mihaela2013
mihaela2013 07 nov 2013, 15:32

Este posibil sa nu fie ok taratele?......le-am cumparat din piata de la o batranica....Trebuie sa-mi iasa borsul, m-am saturat sa cer la toti cunoscuti sa-mi dea si mie bors,de la piata nu pot sa risc sa cumpar ca nu stiu ce baga in el...(am o fetita mica careia nu-i pot da sa manance orice si deoriunde)....pup

lena
Elena (lena) 07 nov 2013, 15:35

Taratele nu sunt bune daca fac furnici si gazulite in ele, in rest nu cred ca-i diferenta.

Ai grija cu temperatura apei si neaparat sa amesteci hustile si taratele cu apa rece, inainte sa torni apa fierbinte. Matusa mea face bors f.acru si toarna apa chiar clocotita direct in amestecul de huste tarate apa rece.

mihaela2013
mihaela2013 07 nov 2013, 15:35

Apropo am citit pe undeva ca daca apa contine mult clor nu permite bacteriei care ajuta la producerea borsului sa se dezvolte, motiv pt care nu se acreste.....data viitoare pune apa plata :))  

maya39
maya39 26 feb 2014, 20:29

Mi-a iesit super borsul, dupa reteta ta!!! Esti o minune pentru mine!

semiramida
Tatiana Chihai-Turcan (semiramida) 11 apr 2014, 12:10

Lena, peste vreo două ore se împlinesc doua zile de cine am pus hustile la fermentat, dar nu s-a format asa lichid ca in poza ta, însă miroase a acru, să o mai las o zi sau pot turna apa pentru bors?

lena
Elena (lena) 11 apr 2014, 13:52

Nu-i nimic, la mine era vara si fermentau mai activ. Incearca sa dai drumul la o tura de bors. Chiar daca nu iese, a 2-a sigur va fi buna.

semiramida
Tatiana Chihai-Turcan (semiramida) 14 apr 2014, 13:19

Mulțumesc, am reușit! A durat mai mult procesul ca este rece in casa si afară.

Kobayashi Alice
Kobayashi Alice 08 aug 2014, 06:51

Draga Lena , astăzi l am strecurat si l am pus in sticle :)

Prntru prima oară am facut borș si vreau sa iti spun ca este cel mai delicios pe care l am băut vreodată si are o culoare superba .

Mii de multumiri

Mihaiescu Loredana
Mihaiescu Loredana 19 sep 2014, 11:14

Am umplut ieri bors după reteta ta Draga Lena ! Pana dimineața a fost ok ! Am mestecat de doua ori ! Am umplut doua recipiente de 5 litri după reteta ! Am pus si sfecla roșie si leuștean și Visin numai ca face spuma multă ! Am Mestecat încă o data ! Am șanse sa se acreasca ce zici ?

Nota mea pentru reteta:
lena
Elena (lena) 19 sep 2014, 11:16

Daca face spuma, sigur se acreste. Se zice ca daca iti iese borsul acru ai soacra tare:)

geopetrec
geopetrec 03 oct 2014, 11:33

Buna Lena,

Am facut si eu borsul...gustul e bun, dar e cam tulbure, oare se limpezeste?

 

 

 

Nota mea pentru reteta:
lena
Elena (lena) 03 oct 2014, 11:57

Da, se limpezeste bine cam intr-o zi.

retzetar de fericire
retzetar de fericire 04 oct 2014, 01:32

As vrea sa stiu daca la pasul 5 este nevoie sa amestec din cand un cand sau nu ma ating de huste in cele 2 zile? Multumesc! M.

retzetar de fericire
retzetar de fericire 04 oct 2014, 01:35

Inca ceva. Am leustean, dar nu am visin. Este visinul esential sau pot face un bors bun si fara el? Multumesc. M.

Nota mea pentru reteta:
lena
Elena (lena) 04 oct 2014, 09:58

Da, trebuie amestecat de vreo 2-3 ori in aceste 2 zile.

Visinul este pt aroma, merge si fara sau inlocuit cu leustean.

Claudio.S
Claudio.S 17 nov 2014, 18:19

Buna, am facut aceasta reteta si mi-a iesit un bors foarte bun.

 

Acum ca am terminat borsul as dori sa fac alt bors cu ajutorul hustelor la dispozitie.

Nu inteleg ce trebuie facut , practic tu adaugi un borcan de huste si doua de tarate , iar apoi repeti procedura de mai sus...adica?

Torni din nou, painea, faina, etc...si lasi sa creasca, dupa care adaugi apa o data ce a crescut??

Imi poti explica te rog? Multumesc mult.

 

 

 

 

 

Nota mea pentru reteta:
lena
Elena (lena) 17 nov 2014, 18:48

Deci daca ai hustele gata, faci procedura de la pasul 7 in jos. Chestia cu painea este pt a obtune primele huste, daca le-ai salvat pe cele de la borsul anterior le folosesti la urmatorul bors.

Claudio.S
Claudio.S 23 nov 2014, 14:46

ok, am facut asa si mi-a iesit foarte gustos, mersi pentru reteta si pentru ceea ce faci :)

angelatudorica
angelatudorica 23 nov 2014, 19:52

Servus,

Am preparat borsul dupa reteta ta si mi-a iesit asa cum il facea bunica. Sunt foarte incantata. Un lucru nu inteleg, in schimb. Hustele care raman vreau sa le folosesc pentru o alta tura peste care mai adaug doua masuri de tarate. La un moment dat voi avea prea multe huste. Ce fac cu ele? Imi iau mereu portia de care am nevoie si peste care adaug tarate, sau le folosesc tot pe ele  integral tarate? Pot repeta procedeul de reumplere a borsului la nersfarsit, sau trebuie la un moment dar sa fac iar huste? Multumesc pentru raspuns

 

lena
Elena (lena) 23 nov 2014, 19:55

Dupa ce iti iei hustele de pastrat, restul se arunca. Si da, procedeul se repeta fara limite, nu mai trebuie sa faci iarasi huste daca le-ai pastrat pe cele anterioare.

irene.rena
irene.rena 21 ian 2015, 12:42

Buna, Lena! sunt departe de tara si vreau sa fac si eu bors ca la mama acasa, numai ca am incercat o alta reteta si nu mi-a iesit. Acum vreau sa incerc reteta ta. Doar ca am o intrebare: pot sa prepar borsul intr-un bidonas de plastic sau trebuie neaparat o cratita emailata, vas de sticla sau lut? Multumesc

lena
Elena (lena) 21 ian 2015, 13:29

Da, cred ca ai putea sa faci si in plastic.

irene.rena
irene.rena 21 ian 2015, 15:14

Multumesc

Raisa G
Raisa G 21 feb 2015, 14:57

 acum incep si eu sa fac..sper sa iasa ceva

Jana
Jana 26 mar 2015, 22:35

buna Lena. Am facut si eu bors acru, dar nu sunt pe deplin multumita de rezultat. A fermentat foarte greu (abia peste 3 zile am turnat borsul in sticle ) si pe cel cu sfecla rosie am fost nevoita sa-l arunc (am impartit cantitatea in 2 borcane a cate 3litri si in unul am adaugat sfecla), ca incepuse a mucegai. Data viitoare incerc sa-l tin intr-o incapere mai calduroasa (acum a stat la temperatura 20-21grade) si nu voi deschide geamul. In ce priveste apa, cat de fierbinte trebuie sa fie aceasta? O aduc pana la punctul de fierbere sau cum procedez?

Iti multumesc anticipat pentru rabdarea de a-mi citi mesajul, si raspunsul tau.

 

lena
Elena (lena) 27 mar 2015, 21:25

Chestia cu borsul la temperatura de 20 de grade am avut si eu acum vreo luna in urma. Am stat vreo 3 zile cu el in bucatarie pana a fermentat. Cel mai bun bors acru iese vara, cand se acreste bine si repede. Asa, trebuie sa-l tineti undeva la cald sa fermenteze mai repede.

Apa cea multa care se toarna trebuie sa fie fierbinte, clocotita. Dar, inainte de asta puteti dizolva hustile si taratile cu putina apa rece, sa se inmoaie.

Jana
Jana 30 mar 2015, 22:13

Am inteles. Voi incerca si aceasta metoda. Intre timp, am facut un bors pe care l-am acrit cu borsul din prima tura si vreau sa-ti spun, ca desi nu mi se parea atat de bun la gust, in mancare a iesit foarte bine. Multumesc inca o data.

roxana12
roxana12 27 apr 2015, 23:22

Buna Lena,

am preparat hustile, am pus apoi tarate si malai si apa clocotita. Acum tot continutul s a umflat si fierbe si practic borsul nu s a decantat. Cam de 2 zile.. sa fi pus prea multa tarate?/In orice caz ce as putea sa fac, acum?Multumesc!

 

lena
Elena (lena) 28 apr 2015, 16:52

Cred ca este prea cald in camera, incearca sa-l pui undeva intr-un loc mai racoros. Dar inainte verifica sa fie acru, daca nu este, atunci pur si simplu fermenteaza mai greu.

Bunica Ana
Bunica Ana 23 mai 2015, 13:03

Cea mai buna reteta de bors!!!! Ma bucur ca am incercat aceasta reteta! Am avut huste primite si le-am stricat, nu s-a acrit borsul si mi-am zis - hai sa incerc si reteta asta! Am respectat intocmai reteta si am obtinut cel mai acru si mai bun bors posibil!!! exact cum il stiam din Romania!!!

Sincere felicitari! Celor care nu le-a reusit dupa aceasta reteta cu siguranta nu au respectat toti pasii.

 

Miha60
Miha60 18 iun 2015, 15:46

Super aceasta reteta!

 Am urmat pasii  de mai sus, am facut hustele si totul a fost in regula.

 Am dat bors si la alti romani rataciti ca mine prin stainataturi.

Multumesc!

roxana12
roxana12 20 sep 2015, 17:37

Buna Lena!

 

Deci hustile se obtin doar din tarate, paine si apa rece??? fara drojdie? cum fermenteaza??

Multumesc,

Roxana

 

 

 

 

lena
Elena (lena) 20 sep 2015, 17:39

Sunt drojdii in paine, si plus se formeaxa si inmultesc.

Croitor Olga
Croitor Olga 07 oct 2015, 19:30

buna Elena,am facut totul cum scrii tu,dar am folosit un ciaun ,,poate sa nu-mi iasa????

 

 

Croitor Olga
Croitor Olga 07 oct 2015, 19:32

buna seara la prepararea borsului am folosit un ciaun,e posibil sa-mi iasa???(((

 

 

lena
Elena (lena) 08 oct 2015, 10:10

Iese el, dar depinde si de care ceaun aveti. Astea mai moderne sunt din fonta si aluminiu, si nu as recomanda sa tineti alimentele in ele dupa gatit. Cele din fonta, batrane si originale sunt mai bune si sigure.

zari
zari 13 oct 2015, 08:10

lena daca aici unde locuiesc eu , California, n-am nici leustean si nici visini, pot sa fac bors totusi dupa reteta ta? multumesc ptr raspuns

lena
Elena (lena) 13 oct 2015, 09:34

Sigur, si eu nu am leustean si visin la Bucuresti. Iese bine si fara ele :)

Buzuleac Eduard
Eduard Buzuleac (Buzuleac Eduard) 17 nov 2015, 13:16

Multumesc foarte frumos pentru reteta! peste cateva zile cand o sa fie gata borsul o sa va las coment cu rezultatul.

Buzuleac Eduard
Eduard Buzuleac (Buzuleac Eduard) 17 nov 2015, 13:17

Leustean si visin nu am pus nici eu pentru ca acum nu am de unde, dar cred ca o sa iese acru si gustos chiar si fara

nicole85
nicole85 28 dec 2015, 10:47

Buna, Lena! As vrea sa incerc din nou reteta de bors, dupa reteta ta de data asta :) ca nu am avut succes cu celelalte. O intrebare am : cam care ar trebui sa fie totusi temperatura in incaperea in care trebuie sa stea oala cu bors? Noi suntem obisnuiti cu frigul si nu depaseste 21 de grade in casa. Daca acopar oala cu o patura, ceva... crezi ca e ok? Mai am o incapere..unde este mai cald ( in jur de 26 de grade) dar ma gandesc sa nu fie totusi prea cald. Scuze de postul lung dar chiar vreau sa incerc , petru a 4-a oara :D si sper sa iasa bine! S cu siguranta voi lasa comment de felul in care a iesit :) ! Multumesc frumos! 

lena
Elena (lena) 29 dec 2015, 14:21

Se va face si la 21 de grade, dar mai greu, eventual invelita oala cu bors intr-o patura.

Mai bine la 26 de grade, sa fermenteze repede si bine :)

gabryelagl
gabryelagl 16 ian 2016, 10:48

Lena,am ptit husye si tarate din tara si am umplut bors,dar a ramas ca o pasta groasa nici zare de bors ce trebuie sa fac,dati-miun sfat ,va multumesc,astept raspuns!!!!

lena
Elena (lena) 16 ian 2016, 12:32

Ati pus putina apa, hustele cu tarate trebuie sa fie cam jumate sau 1treime din total.

adrian nic
adrian nic 17 ian 2016, 17:15

Si la mine la fel. Am pus 500 g de tarate si cu apa fiarta (5 litri) parca s-a facut terci de mamaliga. Sa mai pun apa. Tarate am luat din magazin gata ambalate la 250 g., ca nu am de unde. Mai incerc.

SilvioStancu
SilvioStancu 20 feb 2016, 04:38

Draga Lena multumesc mult pt aceasta reteta minunata, sunt in SUA de 20 de ani si m-am saturat de bors la plic, care nu vine aproape de cel adevarat. 

Pt toti Romanii din afara tarii care se uita dupa tarate de griu, in engleza se numesc: 

"WHEAT BRAN" si se gasesc in majoritatea supermarket-urilor in sectia de organic sau in bulk (vrac) unde le pui tu in punga de plastic, se mai gasesc la "feed store" pt ca sunt folosite si ca mincare pt cai si vaci, dar trebuie sa le treci prin o strecuratoare ca sa faci sigur ca nu au impuritati. 

Nota mea pentru reteta:
SilvioStancu
SilvioStancu 20 feb 2016, 04:41

Si leusteanu se numeste LOVAGE, acum despre frunze de visin cred ca sunt sour cherry sau black cherry.

Marius 1
Marius 1 14 mar 2016, 23:18

Buna Lena,locuiesc in California si am facut un bors perfect dupa reteta ta.Am luat-o de la 0 si a iesit super.I-ti multumesc frumos,nu am avut visin se pare ca nu traieste aici.

Nota mea pentru reteta:
lena
Elena (lena) 15 mar 2016, 19:40

Ma bucur foarte mult! Sa aveti pofta la o ciorba ca acasa

Rom-Aussie
Rom-Aussie 02 apr 2016, 15:22

Buna, Lena, mii de mulțumiri pentru rețeta. A reușit perfect si aici in Australia urmând exact pașii. Am avut in grădina o crenguța leșinata de leuștean pe care am pus-o in prima tura. In a doua încercare am folosit leuștean uscat importat din România. Borșul cu leuștean uscat a ieșit mult mai gustos, dar greu de strecurat pentru leușteanul era foarte fărămițat in pachețel. Apreciez mult retetele si sfaturile tale. Continua sa postezi retete cu alimente sănătoase precum hrișca , linte, etc. 

Nota mea pentru reteta:
Rom-Aussie
Rom-Aussie 02 apr 2016, 15:30

Vișin nu am avut ca aici trebuie sa fac o excursie la o livada pentru așa ceva iar vișinele la noi au trecut deja. Anul viitor când voi merge la cules de visine o sa culeg si rămurele cu frunze pe care le voi usca. Ma gândesc sa incerc si alte arome precum cimbrul sau dafinul. Crezi ca ar fi o idee buna? Felicitari si mulțumiri pentru retete! 

lena
Elena (lena) 02 apr 2016, 15:52

Da, se poate incerca, depinde de gusturi.

Ma bucur mult ca ati reusit, stiu cum este si de asta am lucrat reteta cu mult zel :)